Book Review: Rebuilding Higher Education After the COVID-19 Pandemic

Authors

DOI:

https://doi.org/10.33064/2021docere253458

Keywords:

higher education, COVID-19, pandemic, rebuilding education

Abstract

Reconstruyendo la educación superior a partir de la pandemia por COVID-19 (Rebuilding Higher Education After the COVID-19 Pandemic) is presented under the coordination of Alicia Rivera Morales, PhD, as a result of the collaboration with the Ibero-American Association of University Teaching, representation in Mexico. It has been published by Editorial Parmenia of the Universidad La Salle, Ciudad de México, an organ of university extension, whose purpose is to promote the cultivation of thought and the dissemination of knowledge generated by the intellectual work of Mexican and foreign teachers and researchers who contribute to the development and growth of the individual, the community, and society.

 

Translated by Alexia Carolina Cruz Rodríguez

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...

Author Biography

Departamento de Formación y Actualización Académica, Universidad Autónoma de Aguascalientes

El DEFAA fue creado en el año 2011 en el marco del proceso de reestructura organizativa de la Dirección General de Docencia de Pregrado de la Universidad Autónoma de Aguascalientes, con un legado de más de 30 años de experiencia en la formación docente de su antecesora la Coordinación de la Unidad de Formación Académica de Profesores. El Programa Institucional de Formación y Actualización Docente, aprobado en el año 2013, es la estrategia central del departamento para ofrecer sus servicios: cursos generales y especiales, asesoría pedagógica, así como la investigación y edición de contenidos sobre el acontecer educativo para su divulgación a través de diversos medios.

Published

2021-12-01

How to Cite

Departamento de Formación y Actualización Académica. (2021). Book Review: Rebuilding Higher Education After the COVID-19 Pandemic. DOCERE - Magazine of the Training and Academic Update Department of the UAA, (25), 34–35. https://doi.org/10.33064/2021docere253458

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>