Public Library as an Area for Improvement for High School Students
DOI:
https://doi.org/10.33064/2020docere222857Keywords:
public libraries, debate, critical thinking, argumentationAbstract
An “open forum” is conveyed as an idea to one of the ways to link everyday work performed in the classroom to public libraries in our country, which are known as cultural centers. Thus, some academic activities can be conducted in these public spaces open to all in order to have a direct relationship between people and work in the classroom. The open forum to the community is, among others, an activity that can be offered to the public. Other activities are debate table, thematic exhibitions, conferences, and roundtables.
Translated by Adán Israel Vázquez Alba
Downloads
Metrics
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.
El lector y/o usuario que utilice el material publicado en la revista DOCERE de la Universidad Autónoma de Aguascalientes, deberá en todos los casos: a) Reconocer la autoría del material utilizado, proporcionando un enlace a la licencia, además de indicar sí se han realizado cambios al material; b) Queda prohibido utilizar el material proveniente de la revista DOCERE, con finalidad comercial y, C) En los casos en los que se realice la remezcla, transformación o creación, a partir del material publicado de la revista DOCERE, se deberá dar reconocimiento de los derechos que correspondan a la Universidad Autónoma de Aguascalientes, en su carácter de titular de la materia protegible utilizada. En caso de infracción a lo antes dispuesto, el lector y/o usuario, se hará acreedor a las sanciones que establece la legislación de la materia.