The Canvas learning management system: integrating educational philosophy, communication, delivery and tools

Autores/as

  • Benjamin L. Stewart Universidad Autónoma de Aguascalientes

DOI:

https://doi.org/10.33064/2014docere102258

Palabras clave:

Collaborative canvas, Canvas, Technology tools

Resumen

Los educadores como diseñadores del aprendizaje primero crean un template environment, el cual es un espacio donde es más probable que el aprendizaje se  pueda  llevar  a  cabo,  para  después  guiar  a  los  estudiantes  a  través  de  un  “viaje nómada” en busca de un objetivo global de aprendizaje. Con este fin, los educadores se benefician al reflexionar sobre una filosofía educativa, el tipo de comunicación utilizada en clase, y la manera de entregar la información colectiva, considerando las herramientas web apropiadas, o tecnologías de la información y la comunicación (TIC) que se pueden emplear. 

(Texto completo en el idioma Inglés)

 

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

Benjamin L. Stewart, Universidad Autónoma de Aguascalientes

Benjamin  L.  Stewart  (http://about.me/benjamin_stewart)  holds a master’s degree in education, curriculum, and instruction: technology and is pursuing a doctoral degree in educational leadership. He is a full-time eflteacher educator and researcher at the University of Aguascalientes  (UAA)  with  an  interest  in  researching  personal  learning networks and language teaching and learning.  In addition to giving various courses in academic writing  in  the  BA  in  English  language  teaching  degree  program  (at  the  UAA),  Benjamin  also  has  given  clas-ses in grammar, public speaking, English communica-tion, teaching practicum, qualitative research, business English, applied linguistics, and sociolinguistics.

Descargas

Publicado

2014-07-31

Cómo citar

Stewart, B. L. . (2014). The Canvas learning management system: integrating educational philosophy, communication, delivery and tools. DOCERE, (10), 28–32. https://doi.org/10.33064/2014docere102258