The Creativity in Teaching Practice
Keywords:
creativity, teaching, higher education, upper secondary educationAbstract
In this issue, we celebrate the 10th anniversary of the DOCERE journal by recognizing its main achievements, including its uninterrupted semiannual publication, achieving, to date, a collection of 21 issues. It emerged as a creative strategy for the training and updating of higher and upper secondary education teachers through the publication of articles, essays, reviews, and interviews, among others, with the purpose of disseminating experiences, knowledge, and innovations in the encouragement of improving the teaching practice. In this context, the new issue presented is dedicated to "Creativity in Teaching Practice," which inspired the creation of the nine texts available for consultation.
Translated by Alexia Carolina Cruz Rodríguez
Downloads
Metrics
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.
El lector y/o usuario que utilice el material publicado en la revista DOCERE de la Universidad Autónoma de Aguascalientes, deberá en todos los casos: a) Reconocer la autoría del material utilizado, proporcionando un enlace a la licencia, además de indicar sí se han realizado cambios al material; b) Queda prohibido utilizar el material proveniente de la revista DOCERE, con finalidad comercial y, C) En los casos en los que se realice la remezcla, transformación o creación, a partir del material publicado de la revista DOCERE, se deberá dar reconocimiento de los derechos que correspondan a la Universidad Autónoma de Aguascalientes, en su carácter de titular de la materia protegible utilizada. En caso de infracción a lo antes dispuesto, el lector y/o usuario, se hará acreedor a las sanciones que establece la legislación de la materia.