A Methodological Proposal for the Integration and Follow up of a Curriculum
DOI:
https://doi.org/10.33064/2013docere92320Keywords:
strategic plan, methodological script, review, learning objectives, curriculum, architectureAbstract
Based on the recommendations of the National Accreditor of Architecture Programs and Living Space Disciplines A.C. (NAAPLSD) and with the object of verifying that the programs of the subjects comply with the requirements of the curricular structure required, inspect the objectives and contents of the courses, as well as specifying the academic, ideological and professional orientation of the curricular structure, the Design and Construction Sciences Center formed the committee for the Monitoring and Implementation of the 2012 Bachelor in Architecture Curriculum.
Translated by Rafael Guzmán De Luna
Downloads
Metrics
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.
El lector y/o usuario que utilice el material publicado en la revista DOCERE de la Universidad Autónoma de Aguascalientes, deberá en todos los casos: a) Reconocer la autoría del material utilizado, proporcionando un enlace a la licencia, además de indicar sí se han realizado cambios al material; b) Queda prohibido utilizar el material proveniente de la revista DOCERE, con finalidad comercial y, C) En los casos en los que se realice la remezcla, transformación o creación, a partir del material publicado de la revista DOCERE, se deberá dar reconocimiento de los derechos que correspondan a la Universidad Autónoma de Aguascalientes, en su carácter de titular de la materia protegible utilizada. En caso de infracción a lo antes dispuesto, el lector y/o usuario, se hará acreedor a las sanciones que establece la legislación de la materia.