Vol. 18 No. 55 (2023): Número Especial

					View Vol. 18 No. 55 (2023): Número Especial

LUX MÉDICA, año 18, número especial  2023 es una publicación cuatrimestral editada por la Universidad Autónoma de Aguascalientes, a través del Centro de Ciencias de la Salud, Avenida Universidad No. 940, Ciudad Universitaria, C.P. 20100, Aguascalientes, Ags., Tel. (449)9108433, https://revistas.uaa.mx/index.php/luxmedicaluxmedica.editorial@gmail.com. Editor responsable: Nery Guerrero Mojica. Reserva de Derechos al Uso Exclusivo núm. 04-2023-042711433700-102. ISSN: 2007-8714, ambos otorgados por el Instituto Nacional del Derecho de Autor. Responsable de la última actualización de este número: Gubisha Ruiz Morán, Avenida Universidad No. 940, Ciudad Universitaria, C.P. 20100, Aguascalientes, Ags. Fecha de última modificación el 27 de octubre de 2023.

Published: 2023-10-30

ARTÍCULOS ORIGINALES

  • Experiences of students during piloting 2 of theSmartNurse project

    Jenny Marisela Díaz Artiga, Maximiliano Enrique Campos Hernández, Karen Elizabeth Sánchez Núñez, Roxana Elizabeth Zúniga Pineda, Melissa Alejandra Calderón Cruz
    DOI: https://doi.org/10.33064/55lm20234567
  • Digital tools in Nursing education: a systematic review

    González Acevedo CE, Díaz Oviedo A, Venegas Cepeda ML, Villarruel Hernández L, Edgardo García Rosas, Ninna Somlander
    DOI: https://doi.org/10.33064/55lm20234356
  • Digital tools in Nursing education

    Claudia Elena González Acevedo, Aracely Díaz Oviedo, María Leticia Venegas Cepeda , Leticia Villarruel Hernández, Edgardo Garcia Rosas

CASO CLÍNICO

  • Application of Pedagogical Drama in Primary Health care Practice during Piloting 2

    Silvia Patricia González Flores, Mariely Acosta-Álvarez , Carlos Aurelio Arévalo-Mercado , Lizeth Solano-Romo , Nery Guerrero-Mojica
    DOI: https://doi.org/10.33064/55lm20234764

ARTÍCULO DE REVISIÓN

  • Nursing students’ experiences with active learning methodologies. A literature reviews

    Juan José Luna Gómez, José Ismael López Pérez, Mayra Lisseth Henríquez de Cortez , Jorge Alberto Henríquez Rodríguez
    DOI: https://doi.org/10.33064/55lm20234379
  • Teachers’' experiences with digitalization in undergraduate nursing education

    Laura Noemí Chavarría de Cocar, Brenda Roxana Gutiérrez de Medina , Sandra Arely Martinez de Diaz , Marvin Adonay Montoya Amaya , Claudia Arely González Quintanilla , Salvador Ernesto Manzanares
    DOI: https://doi.org/10.33064/55lm20234464

DESDE LAS AULAS